Reklámgrafika

Ha szeretné a lehető legszélesebb körben növelni márkája ismertségét és kiemelkedni a telített versenypiac szereplői közül, akkor offline marketing kampányaink épp Önnek szólnak!
A stratégiai marketing terén szerzett szakértelmünknek köszönhetően a vállalkozások egyedi igényeire szabott megoldások széles skáláját kínáljuk. Legyen szó akár kis helyi vállalkozásról, akár nagyvállalatról, képzett szakemberekből álló csapatunk szorosan együttműködik Önnel, hogy a kitűzött célközönséggel rezonáló kampányokat hozzon létre. Az offline marketing a digitális hirdetési felületek előretörése ellenére sem veszített semmit jelentőségéből, hiszen páratlan előnyökkel bíró formátumokról van szó.
- Széles hatókör, célirányos kommunikáció: A kültéri reklámok, például az óriásplakátok, épülethálók és molinók lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy széles közönséget szólítsanak meg, elérve az autósokat, a gyalogosokat és a járókelőket. Ugyanakkor a stratégiailag meghatározott helyen elhelyezett hirdetések segíthetnek elérni egy-egy konkrét célcsoportot, akik nagyobb valószínűséggel érdeklődnek bizonyos termékek vagy szolgáltatások iránt.
- Állandó jelenlét, végtelen lehetőségek: Más hirdetési formákkal ellentétben, amelyeket könnyen figyelmen kívül lehet hagyni vagy átugrani, az óriásplakátok és a kültéri hirdetések folyamatosan láthatóak a közönség számára, lehetővé téve a kampány üzenetének ismétlődő megerősítését. Emellett a kültéri formátumok teret biztosítanak a kreativitásnak, hiszen a nagy méret és rövid megtekintési idő megkívánja az igazán hatásos és emlékezetes vizuális elemeket és szlogeneket.
- Kézzelfogható, jól irányzott marketing: A szórólapok és katalógusok kézbe vehető, megosztható és hordozható hirdetések - ami elősegíti, hogy a potenciális ügyfelek közvetlen interakcióba kerüljenek a márkával, így megkönnyítve számukra, hogy emlékezzenek az Ön termékeire vagy szolgáltatásaira, és elköteleződjenek azok iránt. Emellett rendezvényeken is lehet őket osztogatni, nagy forgalmú helyeken elhelyezni, vagy közvetlenül a potenciális ügyfeleknek elküldeni, így értékes eszközei a célzott marketingnek.
- Költséghatékony és sokoldalú: A szórólapok és katalógusok előállítása más hirdetési formákkal összehasonlítva viszonylag olcsó megoldás, azonban a tervezési lehetőségek széles tárházát kínálják, lehetővé téve, hogy vizuálisan vonzó és informatív módon mutassa be termékeit vagy szolgáltatásait.
Legutóbbi munkáink
Irány a referenciák
Csatlakozz hozzánk!
Tudj meg többet