Röviden a non-spot megjelenésekről:
- 5-10 másodperces műsortámogatói és nyereményjáték spotok
- termékelhelyezés
- Költséghatékony
- Elfogadott
- Rövid, tömör, a fogyasztó számára felfogható üzenet
- Brandépítésre, imageváltás kommunikációjára alkalmas
- Önálló, a kkv szektor számára is elérhető költségvetéssel hatékony kampány építhető rá
Mi jelenhet meg a műsortámogatói spotban?
- Márkanév, szlogen, akár két alkalommal is.
- Alkoholtartalmú termékek megjelenhetnek, de fogyasztásra nem ösztönözhetnek.
- OTC termékek megjeleníthetőek és a reklámszpotokkal ellentétben itt NEM szükséges elhangoztatni a „A kockázatokról és a mellékhatásokról…” kezdetű szöveget, amivel értékes másodperceket spórolhatunk meg.
Mi jelenhet meg a nyereményjáték spotban?
- A nyereményjáték megjelenések a támogatásnál jóval szigorúbb szabályozás alá esnek, ezáltal azonban meghatározásuk is egyszerűbb.
- A felajánló neve, logója a felajánlott termék és képileg a nyeremény
- Szlogen nem hangozhat el, ahogyan akció, termékelőny, stb sem!
Mik a non-spot megjelenés előnyei?
- Márkatámogató megjelenés, brandépítésre, image váltásra tökéletesen alkalmas megjelenés
- A nézők számára elkerülhetetlen megjelenés, közvetlenül adott program környezetében
- A non-spot megjelenések elfogadottsága lényegesen jobb, mint a hagyományos reklámoké
- Költséghatékony megjelenési forma, mellyel a kommunikálni kívánt üzenet eléri a fogyasztókat
- Rövid, tömör, lényegretörő üzenet, megjelenés
- Mutálható, variálható
- Lazuló jogi környezet, kis kreativitással változatos, érdekes megjelenések hozhatóak létre
- Önállóan is hatékony, egy-egy nagyobb kampány kiegészítésére pedig szintén hasznos eszköz
- Szektorexkluzivitást biztosítunk minden felületen!
- Egy-egy program tematikája erősítheti a megjelenés mondanivalóját
A mutációk létrehozásának lehetősége végtelen, így egy-egy márka több terméke is megjelenhet, pl szezonálisan váltogatva
Állandó nyereményjáték felületeink:
- Mokka – legnézettebb reggeli műsor hétköznap
Megjelenés: hétköznaponként, napi 3 db NPT szpot lehetőség
- Filmkvíz – a szombati PT filmhez (19:00 órás) kapcsolódó kvízjáték
Megjelenés: 3 db PT szpot a film környezetében, 5 db NPT és 5 db PT szpot a promók környezetében
- Jóban-Rosszban – A SuperTV2 műsorán minden hétköznap este
Megjelenés: hétköznaponként, napi 3 db PT szpot megjelenés
- Game Show-k (pl.: 50 milliós játszma, Annyit ésszel, mint erővel, stb.)
- A 2018.évben a teljes tavaszi szezonban elérhető, kiemelkedő nézettségű programok minden hétköznap este, főműsoridőben.
Megjelenés: Hétköznaponként napi 2 db PT megjelenés a TV2-n
SZPONZORÁCIÓS FELÜLETEK
- Szezononkénti komplex filmes csomag több csatornára, célcsoport orientált megjelenési lehetőséggel
- Szponzorfinanszírozott műsorok hétvégente
- Heti PT Selection exkluzív csomag, magas szpotszámú megjelenés a TV2-n
- Ízes élet
- Tematikus kábelcsatornák műsorai
- Game Show támogatási lehetőség
ÍZES ÉLET MULTIPLATFORM PORTFÓLIÓ
ÍZES ÉLET
Közkedvelt napi gasztronómiai TV-magazin Pataky Péterrel és Marton Adriennel.
ÍZESÉLET.HU
Átlagosan heti 45 ezer egyedi látogató és 118 ezer oldalletöltés
Ízes élet facebook 200 000 követővel
EGYÜTTMŰKÖDÉSI LEHETŐSÉGEK
TV
Műsortámogatás
- Napi megjelenések a TV2, SuperTV2 és LiChi TV műsorán 2 alkalommal a magazinműsor elején és végén
- A műsor promóihoz kapcsolódóan megjelenések több csatornán
- 5 másodperces támogatói szpottal
Termékelhelyezés
- az adás alatt folyamatosan:
- alapanyagok
- konyhai eszközök
- konyhai berendezések
- vendégséfek
KÁBELPORTFÓLIÓ
5-10 másodperces műsortámogatói megjelenések minden csatornán
Célcsoport orientált megjelenések, tematikus kábelcsatornákon
- 3 újrapozícionált csatorna
- 7 vadonatúj csatorna
- Minden nézői igényt lefedő portfólió
- Dinamikus fejlődés és nagyszabású program-invesztíció
- Exkluzív saját gyártású és vásárolt tartalmak
LiChi TV: Meghatározó célcsoport: Nagyvárosi nők, 30 felett, magas affinitás a főbevásárlókon
Kiwi TV: Meghatározó célcsoport: 8-12 éves korosztály, valamint 30-50 közötti vidéki, női célcsoportok
Prime : Meghatározó célcsoport: 30+ női célcsoportok, magas affinitás a főbevásárlókon
Izaura TV: Meghatározó célcsoport: 50+ női célcsoportok, magas affinitás a főbevásárlókon
Mozi+: Meghatározó célcsoport: 18-59 ABC vásárlóerejű férfiak, főbevásárlók
Zenebutik: Meghatározó célcsoport: 30+ férfi célcsoportok, vidék, vidéki nagyváros
SuperTV2: Meghatározó célcsoport: családok, főbevásárlók
Humor+: Meghatározó célcsoport: 18-49 nagyvárosi, vidéki városi férfiak, ABC vásárlóerővel
FEM3: Meghatározó célcsoport: 4+ női célcsoportok, városi, nagyvárosi nők, magas affinitás a főbevásárlókon
Spíler: Meghatározó célcsoport: Határozott férfi célcsoportok, 30+, városi, nagyvárosi, ABC vásárlóerejű