Műsortámogatói spotok és non-spotok

Röviden a non-spot megjelenésekről:

  • 5-10 másodperces műsortámogatói és nyereményjáték spotok
  • termékelhelyezés
  • Költséghatékony
  • Elfogadott
  • Rövid, tömör, a fogyasztó számára felfogható üzenet
  • Brandépítésre, imageváltás kommunikációjára alkalmas
  • Önálló, a kkv szektor számára is elérhető költségvetéssel hatékony kampány építhető rá

Mi jelenhet meg a műsortámogatói spotban?

  • Márkanév, szlogen, akár két alkalommal is.
  • Alkoholtartalmú termékek megjelenhetnek, de fogyasztásra nem ösztönözhetnek.
  • OTC termékek megjeleníthetőek és a reklámszpotokkal ellentétben itt NEM szükséges elhangoztatni a „A kockázatokról és a mellékhatásokról…” kezdetű szöveget, amivel értékes másodperceket spórolhatunk meg.

Mi jelenhet meg a nyereményjáték spotban?

  • A nyereményjáték megjelenések a támogatásnál jóval szigorúbb szabályozás alá esnek, ezáltal azonban meghatározásuk is egyszerűbb.
  • A felajánló neve, logója a felajánlott termék és képileg a nyeremény
  • Szlogen nem hangozhat el, ahogyan akció, termékelőny, stb sem!

Mik a non-spot megjelenés előnyei?

  • Márkatámogató megjelenés, brandépítésre, image váltásra tökéletesen alkalmas megjelenés
  • A nézők számára elkerülhetetlen megjelenés, közvetlenül adott program környezetében
  • A non-spot megjelenések elfogadottsága lényegesen jobb, mint a hagyományos reklámoké
  • Költséghatékony megjelenési forma, mellyel a kommunikálni kívánt üzenet eléri a fogyasztókat
  • Rövid, tömör, lényegretörő üzenet, megjelenés
  • Mutálható, variálható
  • Lazuló jogi környezet, kis kreativitással változatos, érdekes megjelenések hozhatóak létre
  • Önállóan is hatékony, egy-egy nagyobb kampány kiegészítésére pedig szintén hasznos eszköz
  • Szektorexkluzivitást biztosítunk minden felületen!
  • Egy-egy program tematikája erősítheti a megjelenés mondanivalóját

A mutációk létrehozásának lehetősége végtelen, így egy-egy márka több terméke is megjelenhet, pl szezonálisan váltogatva

Állandó nyereményjáték felületeink:

  • Mokka – legnézettebb reggeli műsor hétköznap

Megjelenés: hétköznaponként, napi 3 db NPT szpot lehetőség

  • Filmkvíz – a szombati PT filmhez (19:00 órás) kapcsolódó kvízjáték

Megjelenés: 3 db PT szpot  a film környezetében, 5 db NPT és 5 db PT szpot a promók környezetében

  • Jóban-Rosszban –  A SuperTV2 műsorán minden hétköznap este

Megjelenés: hétköznaponként, napi 3 db PT szpot megjelenés

  • Game Show-k (pl.: 50 milliós játszma, Annyit ésszel, mint erővel, stb.)
  • A 2018.évben a teljes tavaszi szezonban elérhető, kiemelkedő nézettségű programok minden hétköznap este, főműsoridőben.

Megjelenés: Hétköznaponként napi 2 db PT megjelenés a TV2-n

SZPONZORÁCIÓS  FELÜLETEK

  • Szezononkénti komplex filmes csomag több csatornára, célcsoport orientált megjelenési lehetőséggel
  • Szponzorfinanszírozott műsorok hétvégente
  • Heti PT Selection exkluzív csomag, magas szpotszámú megjelenés a TV2-n
  • Ízes élet
  • Tematikus kábelcsatornák műsorai
  • Game Show támogatási lehetőség

ÍZES ÉLET MULTIPLATFORM PORTFÓLIÓ

ÍZES ÉLET

Közkedvelt napi gasztronómiai TV-magazin Pataky Péterrel és Marton Adriennel.

ÍZESÉLET.HU

Átlagosan heti 45 ezer egyedi látogató és 118 ezer oldalletöltés

Ízes élet facebook 200 000 követővel

EGYÜTTMŰKÖDÉSI LEHETŐSÉGEK

TV

Műsortámogatás

  • Napi megjelenések a TV2, SuperTV2 és LiChi TV műsorán 2 alkalommal a magazinműsor elején és végén
  • A műsor promóihoz kapcsolódóan megjelenések több csatornán
  • 5 másodperces támogatói szpottal

Termékelhelyezés

  • az adás alatt folyamatosan:
    • alapanyagok
    • konyhai eszközök
    • konyhai berendezések
    • vendégséfek

KÁBELPORTFÓLIÓ

5-10 másodperces műsortámogatói megjelenések minden csatornán

Célcsoport orientált megjelenések, tematikus kábelcsatornákon

  • 3 újrapozícionált csatorna
  • 7 vadonatúj csatorna
  • Minden nézői igényt lefedő portfólió
  • Dinamikus fejlődés és nagyszabású program-invesztíció
  • Exkluzív saját gyártású és vásárolt tartalmak

 

LiChi TV: Meghatározó célcsoport: Nagyvárosi nők, 30 felett, magas affinitás a főbevásárlókon

Kiwi TV: Meghatározó célcsoport: 8-12 éves korosztály, valamint 30-50 közötti vidéki, női célcsoportok

Prime : Meghatározó célcsoport: 30+ női célcsoportok, magas affinitás a főbevásárlókon

Izaura TV: Meghatározó célcsoport: 50+ női célcsoportok, magas affinitás a főbevásárlókon

Mozi+: Meghatározó célcsoport: 18-59 ABC vásárlóerejű férfiak, főbevásárlók

Zenebutik: Meghatározó célcsoport: 30+ férfi célcsoportok, vidék, vidéki nagyváros

SuperTV2: Meghatározó célcsoport: családok, főbevásárlók

 

Humor+: Meghatározó célcsoport: 18-49 nagyvárosi, vidéki városi férfiak, ABC vásárlóerővel

FEM3: Meghatározó célcsoport: 4+ női célcsoportok, városi, nagyvárosi nők, magas affinitás a főbevásárlókon

Spíler: Meghatározó célcsoport: Határozott férfi célcsoportok, 30+, városi, nagyvárosi, ABC vásárlóerejű

 

kiwi
spiler
fem3
humor
izaura
zenebutik
mozi
prime

 

Referenciáink


Felkeltettük érdeklődését szolgáltatásunkkal?

Kérjen ajánlatot az alábbi gombra kattintva vagy vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeink egyikén.

Ajánlatot kérek
Ajánlatot kérek